Toimitusehdot

Toimitusehdot

Tilaamalla REXLED.fi -verkkokaupasta vakuutan lukeneeni ja ymmärtäneeni alla olevat toimitusehdot.

Tilaustavat

Tuotteiden tilaaminen ja maksaminen tapahtuu aina verkkokaupassa. Emme ota vastaan tilauksia sähköpostitse tai puhelimitse, emmekä turvallisuussyistä johtuen hyväksy korttimaksuja tai käteismaksuja varastolta noudettaessa.

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Matkahuoltoa ja Postia.
Varaamme oikeuden vaihtaa toimitustapaa, mikäli esimerkiksi työsulku tai muu siihen rinnastettava tilanne aiheuttaa viivästyksiä pakettien toimittamisessa. Tässä tapauksessa ilmoitamme toimitustavan vaihdosta etukäteen, asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.

Kun lähetys on noudettavissa valitsemastasi noutopisteestä, saat saapumisilmoituksen matkapuhelimeesi tai sähköpostiisi. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. Muistathan ottaa henkilöllisyystodistuksen mukaan.

Toimitusaika ja jälkitoimitukset

Varastossa olevat tuotteet lähetetään parin seuraavan arkipäivän aikana. Jos samassa tilauksessa on tuotteita joita on varastossa, sekä tuotteita jotka jäävät jälkitoimitukseen, lähetämme tilauksen vasta kaikkien tuotteiden saavuttua varastollemme.

Asiakkaan niin halutessa, voimme toimittaa heti varastosta löytyvät tuotteet ja jälkitoimitukseen jääneet tuotteet niiden saavuttua. Tällöin asiakkaalta peritään toimituskulujen mukainen maksu jälkitoimituksesta.

Toimituskulut

REXLED.fi sivustolla on kiinteähintainen toimitus kotimaassa. Toimituskulu peritään kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaan. Suurikokoisten tuotteiden, kuten pitkien LED- putkien osalta, veloitamme kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisen pitkän paketin lisän. Toimituskulu lasketaan automaattisesti kassalla tilauksen teon yhteydessä.

Myyntialue ja muut ehdot

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle.

Asiakas sitoutuu perehtyvänsä ostamansa tuotteen käyttöohjeeseen, eikä käytä tuotetta muuhun tarkoitukseen kuin mihin tuotteen valmistaja / maahantuoja on sen tarkoittanut.

Myyjä ei vastaa tuotteen virheellisestä käytöstä aiheutuneista vahingoista.

Sähköturvallisuus ja asiakkaan vastuu

Tavallinen sähkönkäyttäjä voi tehdä ainoastaan eräitä vähäisiä töitä, jos varmasti osaa tehdä ne oikein ja on riittävästi perehtynyt työhön liittyviin ohjeisiin ja sähköturvallisuuteen.

Tällaisia töitä ovat esimerkiksi

– asunnon sulakkeen vaihtaminen

– valaisimen liittäminen katossa olevaan “sokeripalaan”

–sähkölaitteen rikkoutuneen pistotulpan, johdon ja johdossa olevan välikytkimen vaihtaminen

– yksivaiheisen jatkojohdon valmistaminen ja korjaaminen

– pistorasian ja valaisinkytkimen kannen irrottaminen ja kiinnittäminen esim. tapetoinnin ajaksi– enintään 50 voltin vaihtojännitteisiin tai 120 voltin tasajännitteisiin laitteistoihin kohdistuvat työt, esim. aurinkokennoasennukset.

Jos päätät itse tehdä edellä mainittuja tai sen kaltaisia sähkötöitä, haluamme tehdä selväksi että olet itse vastuussa tekemisistäsi toimenpiteistä, sekä niistä mahdollisesti koituvista seuraamuksista.

Asiakas vastaa siitä, että tätä vaativammat sähkötyöt suorittaa siihen valtuutettu ammattilainen, kuten sähkömies.

Viallisen tuotteen palautus

Ota aina yhteyttä meihin ennen viallisen tuotteen palautusta.
Emme käsittele viallisten tuotteiden palautuksia joista ei ole oltu ensin yhteydessä meihin.

Asiakaspalvelumme antaa tarkemmat ohjeet palautuksen tekemiseen.

Tuotteita koskevat reklamaatiot on tehtävä 14 vuorokauden sisällä tuotteen noutamisesta. Tuotereklamaatiot voit tehdä sähköpostitse osoitteeseen info@rexfinland.fi tai soittamalla asiakaspalveluumme.

Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Emme korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Rahojen palauttaminen kestää maksutavasta riippuen muutamasta päivästä viikkoon. 

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti kuljetusliikkeet eivät huolellisesta pakkaamisesta huolimatta aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus Matkahuollon tai Postin palvelupisteeseen. Ota myös yhteys meihin, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.

Tuotteiden palautusoikeus ja kaupan purkaminen

Asiakkaana sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.
Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Peruutusilmoitus on tehtävä viimeistään 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta ja tuote tulee palauttaa 14 päivän kuluessa ilmoituksesta. 14 vuorokauden palautusoikeuden ylittäviä palautuksia ei huomioida. Tuotteen palauttaminen tai noutamatta jättäminen ei riitä tilauksen peruutukseen.

Emme lunasta postiennakolla / bussiennakolla saapuvia palautuksia. Palautamme rahat asiakkaan alkuperäiselle maksutavalle sen jälkeen, että olemme todenneet palautetut tuotteet myyntikelpoisiksi.

Mikäli asiakas on valinnut muun kuin edullisimman toimitustavan, esimerkiksi pikatoimituksen tai kotiinkuljetuksen, emme hyvitä siitä aiheutuneita ylimääräisiä kustannuksia.

Virheellisen osoitteen tai noutamattoman lähetyksen johdosta palautuneen lähetyksen uudelleenlähettämiskulut peritään tilaajalta.

Noutamattomat toimitukset ja korvausvelvollisuus

Toimituksista, jotka peruutusilmoitusta tekemättä on jätetty noutamatta Matkahuollosta tai Postista, perimme kulloinkin voimassa olevan toimituskulun verran maksua. Toimituskulu vähennetään automaattisesti asiakkaalle palautettavasta maksusta.
Mikäli toimituskulun vähentäminen palautettavasta summasta ei teknisistä syistä onnistu, pidätämme oikeuden lähettää laskun noutamattoman paketin palautuskustannuksista. Laskun maksuehto on 14 vrk netto. Maksamaton lasku lähetetään Ropo Capitalille perittäväksi.

0
    0
    Ostoskorisi
    Ostoskorisi on tyhjä
    X